maandag 1 oktober 2012

Net daarom sta ik op de lijst van BR. Al 24 jaar staat BR mee aan het roer in Bonheiden en Rijmenam, en heeft dus al die jaren in belangrijke mate bijgedragen tot een jeugdvriendelijk beleid. En dat wil ik uiteraard voortgezet en nog versterkt zien.


Hallo,

Op zondag 14 oktober zal je voor de eerste keer je stem uitbrengen om een nieuwe gemeenteraad te kiezen. Samen met ongeveer 11.000 andere kiezers ga je mee bepalen welke richting onze gemeente de komende 6 jaar uitgaat. Zal er een KJOC komen? Zullen jongeren in Bonheiden en Rijmenam nog kunnen feesten? Zullen jonge gezinnen nog in deze gemeente kunnen blijven wonen? Dat zijn maar enkele van de vele vragen die jongeren zoals jij aanbelangen. Een goede keuze maken is dus belangrijk.

In dat verband durf ik me even aan je voorstellen. Ik ben Joeri Jacops. Misschien ken je mij al van in de chiro, op de jeugdraad, op de toneelplanken of gewoon uit de buurt. Maar ook politiek ben ik actief. Al voor de tweede maal stel ik mij kandidaat voor de gemeenteraadsverkiezingen. Ook nu weer op de gemeentelijke lijst van BR.

Waarom? Wel, omdat ik vind dat de belangen van de jeugd aandacht en steun verdienen. Niet dat er in onze gemeente voor de jeugd de afgelopen jaren niets werd gedaan. Integendeel zelfs. Denk maar aan SWAP – en GRABBELPAS, aan ROEFEL en VELODROOM, aan de centjes voor de verbetering van jeugdlokalen, het kampvervoer, monopoly, de aankoop van seniortenten enz.

Maar er is nog veel werk voor de boeg. Fuiven in Bonheiden en Rijmenam moet mogelijk blijven. Betaalbaar wonen voor jongeren is een noodzaak. Een gezellige stek waar jongeren een “thuis” vinden moet er komen.

Net daarom sta ik op de lijst van BR. Al 24 jaar staat BR mee aan het roer in Bonheiden en Rijmenam, en heeft dus al die jaren in belangrijke mate bijgedragen tot een jeugdvriendelijk beleid. En dat wil ik uiteraard voortgezet en nog versterkt zien.

Wist je overigens dat onze Burgemeester Eric DUCHESNE als schepen van jeugd er de voorbije 2 jaar voor gezorgd heeft dat de bouw van het KJOC in 2013 kan aangevat worden. Plannen klaar voor aanvraag, financiering voorzien! Daarover heel binnenkort nog meer nieuws.

Geef mij dus op 14 oktober jouw jeugdige stem. Je vindt mij op de BR – Lijst. Op plaats 14. Alleen met jouw steun kan ik ervoor zorgen dat jullie, jongeren in onze gemeente de aandacht en de steun krijgen die jullie verdienen. Alvast bedankt.
JOERI JACOPS

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.