dinsdag 25 september 2012

Rudi Withaegels: Ik ben ervan overtuigd dat we in een prachtige en fantastische gemeente wonen


WEER EEN VERKIEZINGSTEKST !!!!!!!
ZEKER NIET LEZEN (al zou ik graag hebben dat u het wel deed)

Hallo mijn naam is Rudi(ger) Withaegels en ben beginnend politicus. Velen onder jullie zullen wel nog
mijn (stief)vader Francois Petit herinneren die jarenlang actief is geweest binnen de gemeentepolitiek
in Bonheiden-Rijmenam.

Zelf ben ik actief betrokken bij het leefbaar houden van onze gemeente als woordvoerder van het
actiecomité R6, met dit comité ijveren we ervoor dat er op ALLE plaatsen langsheen de R6 geluidschermen
worden geplaatst daar waar mensen wonen.

Anderzijds ben ik betrokken bij het overleg over de aanleg van ruiterpaden zodat ruiters, zoals ikzelf,
onze sport kunnen beoefenen in onze gemeente zonder overlast te berokkenen bij onze medeburgers.

Ik ben ervan overtuigd dat we in een prachtige en fantastische gemeente wonen en ik wil dan ook mijn
steentje bijdragen om dit te behouden en dit nog meer dan vandaag.

Hiervoor heb ik uw stem nodig. Noem me naief maar ik ben ervan overtuigd dat ik een verschil kan
maken door mijn ervaring in het bedrijfsleven.

Ik wil me dan ook de komende 6 jaar inzetten voor volgende onderwerpen :

1) Het financieel gezond houden van onze gemeente.
2) Zorgen dat iedereen zijn sport kan beoefenen binnen de gemeente
3) Zorgen dat onze groene gemeente leefbaar en toegankelijk blijft en in het bijzonder voor onze
senioren.

1 Belofte wil ik u nu al wel maken. Indien u uw stem aan me toevertrouwd dan zal ik uw vertrouwen
niet beschamen en mijn inzet zal compleet zijn.

U vindt mijn kandidatuur op de 6e plaats binnen de BR lijst.

Tot 14 oktober
Groetjes
Rudi(ger) Withaegels

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.