zaterdag 29 september 2012

De keuze voor de lijst van BR was voor mij zeer eenvoudig. Een partij die reeds 24 jaar een goed financieel beleid voert en waardoor ik via mijn opleiding alleen maar bewondering kan opbrengen


Beste inwoners,

Sta mij toe mij even voor te stellen: ik ben Conny Van Loock, 38 jaar en geboren en getogen in Rijmenam. Sinds 1998 ben ik gehuwd met Jessy Genouw. Na mijn studies als boekhouder in Leuven ben ik enkele jaren tewerkgesteld geweest in een internationaal bedrijf. Sinds kort werk ik als hulpboekhouder op een boekhoudkantoor.

Ik ben tevens lid van het bestuur van MTC The Walkers.

Mijn keuze om het politiek wandelpad te betreden zit mij waarschijnlijk in de genen. Mijn vader Willy Van Loock (gepensioneerd postbode) heeft verschillende jaren als gemeenteraadslid gezeteld en heeft mij een beetje het klappen van de zweep meegegeven.

De keuze voor de lijst van BR was voor mij zeer eenvoudig. Een partij die reeds 24 jaar een goed financieel beleid voert en waardoor ik via mijn opleiding alleen maar bewondering kan opbrengen. Het blijft immers uiterst belangrijk om de financiële middelen op een correcte manier aan te wenden, om zo tot concrete realisaties te komen en geen kat in een zak te kopen.

BR zorgt tevens ook voor een omgeving waar het kwalitatief goed is om te wonen. Ook deze strategie wil ik mee verder uitbouwen in al zijn facetten, waar verkeers- en individuele veiligheid voor mij prioriteit krijgen. Laat ik ook het milieu-beleid hieraan toevoegen, want dit blijft voor iedereen een heikel punt.

Ik zou willen besluiten met te zeggen dat het goed wonen is in Bonheiden – Rijmenam en dit wens ik, samen met BR, verder uit te bouwen.

Denkt u ook eens aan mij op 14 oktober? U kan mij vinden op lijst BR – Plaats 2.

Dank bij voorbaat

Conny Van Loock
Sint Elooisweg, 30 – 2820 Rijmenam
015/51.59.45 – 0474/87.85.56
conny_van_loock@hotmail.com


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.