vrijdag 14 september 2012

Agnes Gullentops plaats 19 BR


Beste inwoner,

Mijn naam is Agnés Gullentops en ik woon in de Lange Dreef 119 te Rijmenam.

Na 15 jaar gewerkt te hebben voor onze gemeente, ben ik nu op pensioen.

De afgelopen jaren heb ik mij steeds ingezet om recepties voor jubilarissen en andere feestelijkheden te verzorgen.

Ook het begeleiden van kinderen tijdens de roefeldag ligt mij nauw aan het hart. Zo ben ik ook reeds jaren gemachtigd opzichter om de kinderen veilig te begeleiden naar de schoolpoort.

Het is mijn bedoeling om mij de volgende jaren te blijven inzetten onder andere voor berijdbare fietspaden, zowel in de zomer als in de winter, en dit voor iedereen maar in het bijzonder voor de schoolgaande jeugd, ouderen en minder valide mensen.

Denkt u op14 oktober ook aan mij? Ik sta op de lijst van BR plaats 19.

Hartelijk dank!
Agnés Gullentops

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.